In Memoriam * * mijn liefste maatje

25 jaar getrouwd

25 jaar getrouwd

Vandaag 02 08 2014

 

Je ging met junior naar Barend even je Tom Tom laten in stellen voor Kruisland in Steenbergen.

We zouden de kenneldag bezoeken en de hondjes zien die geboren waren bij Anne Marie

Om 10.00 hadden jullie af gesproken dan even tanken en de auto wassen alles was klaar voor morgen

Stoeltje,s gekocht en Parasol en bench voor de honden tuigje voor Askur

Maar het mocht niet zo zijn je parkeerde auto op de invalide parkeerplaats een been er uit .

En het ging niet meer geen hulp vraag kwam er nog2x een zucht en je was stil.

Ik vroeg de telefoon of mobiel aan smijling en belde 112waar de arts vragen stelde

Waar woont U wie is het waar is het ademd meneer nog ik voelde niks zag niks .

tikte zachtjes op je schouder ventje gaat het ik praatte tegen je maar geen reactie.

Hennie kwam te hulp twee politie autos twee ambulange en heel veel kijkers

de Kerkstraat was zwart en afgezet Barend gebeld Paula kwam Coby Wim

Sietse bracht 2 parasols Paula stoelen Leni water Klaas Staal Agent.

Ze bleven reanimeren op straat buik bloot gelukig weet je het niet .

Angst om wat nu haal jij het zorgen om Smijling.

Diana op vakantie Christa onberikbaar verdriet tranen mijn hart huilt.

Ik wil je niet kwijt maar als de Heer je roept moet je gaan.

Ik zal proberen om goed voor Smijling en de hondjes te zorgen zoals jij vroeg

Ik hou van je mijn liefste 55 jaar hebben we lief en leed gedeeld.

Voor altijd in mijn hart xxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Yvonne jou ikanmas

11 reacties

  1. Ach Yvonne, wat afschuwelijk!!! Gecondoleerd!!
    Ik wens jou, jullie kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte toe!!!

  2. ria

    Yvonne ik hou je vast en huil met je mee.
    Liefs,Ria

  3. gewoonzoalsikben

    We kennen elkaar niet ,alleen van een enkele reactie op onze zwijmels .wat een ontzettend verdrietig bericht is dit .Ik wens je heel veel kracht en sterkte in deze zware tijd
    Een warme groet ,Elisabeth

  4. Ik krijg net een mailtje van Ria. Ik schrik me wild. Zo onverwacht.
    Yvonne, heel veel sterkte met dit verlies. Ik hoop dat je voldoende hulp hebt. Als ik wat voor je kan doen, zeg het dan alsjeblieft. Dinsdagmiddag ben ik weer thuis.

    Willem

  5. Wat een vreselijk nieuws! Zo verdrietig. Ik wens je alle kracht toe voor de komende tijd. Een dikke knuff…..

    Liefs Frederique

  6. Barend en Edith

    Lieve Omi, we zullen er altijd zijn voor jou en smijling , ook mijn hart huilt

    • Weet ik lieverd zo zou Papa het ook willen hou van jullie xxxxxxxxxxxxxxxxx Mama

  7. Ach Yvonne, ik weet wat je doormaakt. Vorig jaar overleed mijn man heel onverwacht. Hartinfarct, terwijl we dachten nog een paar maanden samen te kunnen zijn, vanwege alvleesklierkanker. Ik wens je heel veel sterkte, deze dagen voor het afscheid van zijn lichaam, maar vooral voor de tijd erna, als je zo verschrikkelijk veel moet regelen. En huilen? doe ik nog praktisch elke dag. Mag gerust, volgens mij moet dat zelfs, anders zou ik er onderdoor gaan. Lieve groeten, Corry

  8. zie hier wat Melody er over schreef: http://corryjohan.wordpress.com/2013/06/

  9. Hola Yvonne, Gecondoleerd met het overlijden van je man. We wensen je veel sterkte toe voor de komende tijd.

  10. Gecondoleerd met het overlijden van je man. Ik hoorde het van Ria. Heel veel sterkte toegewenst..

Geef een reactie

