Kenneldag 2014 * de 5 * King Bassie,s Dag

OLYMPUS DIGITAL CAMERA   King Bassie , s  Jack Russell Terrier  dag …….

Al tijdens het zoeken naar een nieuw puppy zagen we dat Anne Marie dit eens in de twee jaar doet.

Alle honden die bij haar geboren worden uitgenodigd om hun familie honden en de baasjes te ontmoeten.

Het lijkt ons leuk om broertje Vinur Ollie  en de 4 zusjes Amy en Lotte en ? ? van Askur te zien in het echt ze zijn bijna 9 maanden nu.

Er worden verschillende dingen gedaan waar aan je mee kan doen met je hond .

  1. de keuring
  2. vragen aan de trimmer
  3. workshop behendigheid
  4. Riemen te koop
  5. speeltjes van fleece
  6. geborduurde handdoeken
  7. De race
  8. Kraam met Homeopathie
  9. kraam met verkoop van honden koekjes voor de sponsering in 2016
  10. Frisbbeen
  11. praten en koffie en een BBQ

We gaan heen met Smijling en de honden en hopen op een leuke honden/mensen dag.

Alles wat we hadden gehoopt vandaag is als een zeepbel uit elkaar gesprongen

Smijling Junior en ik kunnen niet komen mijn echtgenoot en zijn vader is gisteren overleden

Wat voor Smijling een geweldige dag zou zijn om zijn trots te laten zien Askur = Astor

3 reacties

  1. ria

    Lieverd ik heb er de hele nacht van wakker gelegen.
    Sterkte voor jou, Smijling en de andere kinderen en kleinkinderen.

    Lieve groetjes, Ria

  2. Ik sluit me helemaal bij Ria aan.

  3. ria

    Yvonne er staan berichtjes voor jou op mijn log bij Zwijmelen 90 en Zing – Zo – anders

    liefs, Ria

Geef een reactie

