Afscheid nemen van * * Opa en de Baas

Afscheid…………… .

Afscheid nemen van Opa en het baasje van Lizzy.

Askur en Lizzy mogen mee naar het uitvaart centrum om afscheid te nemen.

Het is vreemd en toch weer niet dat de honden mee gaan om afscheid te nemen.

Ze wachten op de terug keer van de baas nee Papa komt niet thuis meer

We gaan met de honden in de auto voor hun vertrouwd in de gordel.

Binnen kan Lizzy niet lopen op de gladde vloer Askur loopt rustig mee.

We worden op gewacht en begeleid naar mijn echtgenoot .

Zo stil en rustig als hij er bij licht een glimlach om zijn mond.

Wat haren springen ondeugend om hoog net als altijd of hij slaapt.

We gaan de kamer in Smijling junior met Askur en ik met Lizzy ons meisje.

Askur kust Papa vaarwel en Lizzy kijkt naar Papa vanaf mijn armen

We hebben verdriet samen de kinderen en ik .

Om het overlijden van hun Vader en Opa en mijn Man en het Baasje.

Het is goed zo honden – dieren horen bij onze familie.

Het zijn onze honden kinderen Askur en Lizzy .

Rust in vrede voor altijd in ons hart mijn liefste .

21 (2) 19

4 reacties

  1. Ontroerend. Sterkte met alles.

  2. ria

    Bert Salamat Tidur
    lieve groetjes, Ria

  3. Mooi dat het zo kon!

    Sterkte!

  4. Plato

    Een ontroerende rapportage. Ook de foto’s. Hij ligt er rustig bij. Daar waar hij nu is heeft hij nooit meer pijn. Een troostrijke gedachte.

Geef een reactie

