Z O Z zwijmelen op Zaterdag met * * Bengawan Solo

8 reacties

  1. Ontroerend.

  2. Echte emotionele rouw cultuur.

  3. Gezellig dat je weer meedoet. Maleis spreken wij niet en daarom voor ons moeilijk te volgen. Vast en zeker een beetje een ode aan jouw Bert. Fijn weekend en hou je haaks.
    Salu2 Indo Rocker Albert

  4. Heel mooi. Raar toch, ik heb niets met de landen maar de muziek vind ik heel rustgevend.

  5. Ondanks dat ik nooit enig idee heb waar dit allemaal over gaat, ik versta de woorden niet, komt de emotie altijd over. En ik luister er ook graag naar. Meer van dit dus graag 🙂

  6. Vroeger wou ik altijd op Bali wonen, leek me zo’n fijne plek. Ik schreef er mijn examenwerkstuk aardrijkskunde over, las erover en luisterde samen met mijn vader naar deze muziek. Samen droomden we dan een eindje weg…..

    gr Bibje

  7. Mooie muziek uit een ver verleden. 🙂

  8. Plato

    Wat zingt die man nog goed ondanks zijn leeftijd. Het nummer ken ik van de tante Lienshow.

Geef een reactie

