Invalshoek * 63 *Kaarten -Verzot

zonnetje

zonnetje

Kaarten

Al een aantal jaren maak ik kaarten en ook de mini ATC kaartjes.

Het is leuk om te doen en ik word ook steeds slimmer met maken.

En gebruik en herbruik materiaal oud en nieuwe materialen

Je ziet ook steeds leuke voor beelden of krijg leuke kaarten zelf

De laatste kaarten die ik met Barend heb gemaakt waren ook mooi

Hij had het ontwerp en printen de kaarten na dat we ze goed keurden.

We waren blij dat het goed lukte om rouw kaarten te ontwerpen.

Voor mijn Man en de Vader van onze kinderen

Het is nu al weer bijna vier maanden en net als de dag van gisteren

Wat mis je ,je maatje toch erg na 55 jaar samen zijn.

kaarsje voor jou

kaarsje voor jou

 

 

1 reactie

  1. Fijn dat je nog steeds zoveel plezier beleeft aan het kaarten maken. Hoop ook dat dat zo blijven zal en je snel je weg zal vinden in deze nieuwe levensfase.

    Mail je mij nog even ivm het sinterklaasspel-schoentje?

Geef een reactie

