ZOZ Zwijmelen op Zaterdag * *met Stevie Wonder

I just called to say i love you

8 reacties

  1. Zalig nummer. Dankjewel.

  2. Die Stevie, een goede muzikant en zanger!

  3. Ooit belde mijn man me op mijn werk. Zei: moet je eens luisteren, en liet mij dit nummer horen. Waarna hij zei: kijk, daarom bel ik je zomaar eventjes. En legde de telefoon neer.
    Romantisch was hij zeker niet, maar dit vond ik zo geweldig!
    Sweet memory

  4. lief nummer…..
    gr Bibje

  5. Een echte ouwerwetse zwijmel!

  6. Geweldig toch om even te bellen om te zeggen hoeveel je van hem houdt. Je zou het zo even willen doen bij Bert. Sterkte Yvonne. Dit is trouwens de nummer 1 hit uit de Top 100 van het jaar 1984. Tot straks bij een nieuwe aflevering van ZOZ. Fijn weekend.

Geef een reactie

