Invalshoek *64 *Overgang – Dankbaarheid

Red je het alleen?

Hoe vaak stelde jij niet deze vraag altijd weer opnieuw jij moet alleen verder als ik er niet meer ben.

Ach was mijn antwoord dan ik moet maar zien dat ik de 80 jaar nog haal.

Denk niet dat je op hulp kan rekenen als ik er niet meer ben dan sta je er echt alleen voor.

Hoe denk je nar Zaandam te komen zonder auto ga je op je fiets jij bent gek ! de bus ?

Ja je kan de kinderen niet vragen die hebben het al druk werk en gezin.

Zorgen maakte jij je over mij en junior hoe moet het als ik overga naar het hier namaals

Vergeet je niet dubbele knoop in je veters neem je stok mee als je naar buiten ga .

Doe je jas aan het is koud denk aan je handen kijk uit waar je loopt

Ga nu maar even zitten je hebt genoeg gedaan ,koffie zal ik je haar even doen.

Tijd ja dat had je te weinig alles moest op tijd niet te lang wandelen hoor

Wanneer zal ik de kinderen weer eens uitnodigen om te komen eten bij ons .

Wanneer komt Dorien weer hoe laat moet ik haar halen en terug brengen.

Ga je mee haar halen bij W K 4 regelen daar was jij goed in voor ons

Dankbaar zijn wij ook voor alle goede zorgen voor en om ons.

Jou liefde en zorg zal altijd in liefde worden herdacht en in dankbaarheid

 

5 reacties

  1. ria

    Mooi verwoord
    Lieve groetjes, Ria

  2. Ach, wat ontroerend.

  3. Mooi geschreven, en nu moet je het zelf doen….dat gaat je vast lukken!

  4. Ik plaats nu de link, dank voor je bijdrage en een dikke knuff!

Trackbacks

  1. Invalshoek 64: Overgang -> dankbaarheid | reismeermin

Geef een reactie

