ZoZ * * Zwijmelen op Zaterdag met afscheid nemen

11 reacties

  1. Prachtige nummers. Ik heb het eerste nummer in mijn overzicht opgenomen. Maar de rest is natuurlijk ook mooi. Alleen was Marco al twee keer eerder geplaatst.

    • Ja sorry was en serie maar ja ik vind Marco ook mooi en de anderen

  2. Weet even niet wat te zeggen………

  3. Mooi zwijmelnummer meis.

  4. ria

    Heel mooi zwijmelnummel
    liefs xxx, Ria

  5. Die ouwe baas is terug naar Spanje en wij zijn even terug in Nederland voor de feestdagen èn de kleinzoon en kleindochter. Qua temperatuur valt het wat tegen.
    Prachtige muziekkeus vandaag met een diepe achtergrond. Sterkte Yvonne.
    Lieve groeten van ons.

  6. Oh, wat voel ik met je mee. Ken dit nummer niet, maar zegt precies hoe ik me voel (ook al ziet niemand dat)

  7. Wij behebben het over het eerste nummer.

  8. Wij hebben het over het eerste nummer.

  9. Prachtig nummer…… Ik heb genoten.
    Fijne zondag.

    Liefs Frederique

  10. lief nummer (1) en ja Marco….kapot gedraaid nadat mijn vader was overleden….slik dus…..

    gr Bibje

Geef een reactie

