Z O Z * * Zwijmelen op Zaterdag met Marilyn Monroe

 

7 reacties

  1. De video doet het niet, maar ik heb dit linkje gevonden:

    Het is een mooi nummer. Heerlijke stemmen.

  2. Heej meis……. je filmpje doet het niet.

    Fijn weekend.

  3. oh ik ben eigenlijk best heel verbaasd over haar stem. Zo stom, want die heb ik wel vaker gehoord, maar het valt me nu pas op dat ze eigenlijk best heel goed kon zingen.
    Lief liedje!
    Fijn weekend
    gr Bibje

  4. He wat jammer, de link werkt niet. Ik krijg de melding: “Deze video bestaat niet”.
    Misschien zijn er meer clips van dit lied op YouTube, misschien kun je een andere gebruiken?

  5. ria

    als ik op de clip klik lees ik ;Deze video bestaat niet
    lieve groetjes, Ria

  6. Mooie, maar ook verdrietige song. Komende dagen extra moeilijk, denk ik. Sterkte gewenst.

  7. Wat een droevig nummer. Wel mooi…

Geef een reactie

