Zwijmelen op zaterdag * * met Guus Meeuwis – geef mij jou hand

9 reacties

  1. Heerlijke nummers. Ik heb het nummer “jouw hand” in mijn overzicht opgenomen, omdat je het in de titel noemt.

    • Bert kon niet zonder mijn steun dus gingen we hand in hand oppad

  2. hij weet het ook wel goed te verwoorden.

    Fijn weekend lieve Yvon.

  3. Tranen gelachen en MET ZONDER jas naar buiten. Een schitterend nummer.
    Wat zal jij het moeilijk hebben tijdens de feestdagen. Wij wensen je sterkte en hopelijk heb je dan veel dierbaren om je heen. Dag Yvonne.
    Lieve groeten van ons

  4. Een mooi nummer…..
    IK wens je alle sterkte de komende feestdagen en wil je graag alle goeds wensen voor 2015.

    Liefs Frederique

  5. Mooi zoals muziek aansluit bij onze gevoelens.
    Fijne dagen.

  6. Hopelijk ben je de komende dagen niet alleen. Het ga je goed.

  7. ria

    Ik heb je 3 keer een mail gestuurd op verschillende mailadressen die ik van je heb ,helaas komen ze retour terug.
    Sterkte de komende dagen
    Liefs, Ria

  8. Ik wens je veel liefde om je heen toe deze dagen. Het zal moeilijk zijn…

Geef een reactie

