Zwijmelen op zaterdag * * met Lagu Keroncong -Gambang Semarang

8 reacties

  1. Mooie muziek. Er klinkt weemoed in door.

    • Semarang en Malang zijn na Batavia en Trettes plaatsen uit Bert zijn jeugd

  2. ria

    In beide plaatsen was ik in 1980
    lieve groetjes, Ria

  3. weemoed is inderdaad ook wat ik hoor…..

    fijn weekend meis.

  4. Mooie muziek. Jij sterkte ij deze moeilijke periode van het jaar.

  5. Ik voel me een lompe Hollander bij al die gratie.
    Ik wil je sterkte wensen in deze moeilijke dagen.

  6. Plato

    Volgens mij is dat het kenmerk van krontjong: weemoed en verlangen.

  7. Ik vind dit mooie muziek, ik hoor in deze muziek het levensritme van de tropen, verbeeld ik me. En heimwee bij de mensen die in Nederland wonen, maar uit “Indië” gekomen zijn, zoals twee van mijn zwagers, die helaas niet meer bij ons zijn…
    Ik wens je een goed 2015!

Geef een reactie

