Zwijmelen op Zaterdag * * met Donald Jones

9 reacties

  1. Wat een lief nummer. Jij zwijmelt zomaar 2 keer. Enthousiasteling! 😉

    • Hoi Marja
      ik hou veel van muziek maar niet echt van een soort .en wet niet alle namen van de muziekanten zangers (ressen) .maar geniet veel van muziek van toen Duits Engels country Soul en ja ga maar zo door en af en toe ook Hollands

  2. ria

    Ik zou toch niet in een doosje willen zitten 😉
    liefs Ria

  3. Mooi deze de andere ken ik enkel van Herman van Veen.

  4. Ach ja, we kregen dizt ooit als reclame van het een of ander op een slap plastic plaatje, Donald was toen nog met Adele, geloof ik. Mooie tijden!

  5. Ach ja, zo’n fijn nummer, dat zouden we allemaal wel willen met onze geliefde. Ik begrijp je keus.

  6. Ach, Donald Jones! Hij ontvluchtte het racisme in Amerika, en werkte hier met veel grote artiesten, maar zijn we hem niet bijna vergeten? Annie M.G. is zichtbaar ontroerd als Donald dit lied zingt, dat door haar en Cor Lemaire geschreven is…

  7. Prachtig Yvonne… soms zou het ook wel eens even lekker rustig kunnen zijn in zo’n doosje!

  8. Plato

    Ja, dit is een mooie…. geweldig. Pension Hommeles was dat geloof ik.

Geef een reactie

