Zwijmelen op Zaterdag * * met Maaike Ouboter

10 reacties

  1. Ontzettend mooi en ontroerend. Dieneke en Natasja plaatsten dit nummer ook al eens.
    Fijn weekend.

  2. Plato

    Ik dacht al…. die heb ik meer gehoord. Maar hij blijft wel mooi natuurlijk.

    • Zal wel meer voor komen misschien dat verschillende ZOZ deelnemers het zelfde mooi vinden ik kon het niet

  3. Is actueel en dat blijft het ook, voor iedereen.

    Fijn weekend meis.

  4. Inderdaad had ik deze ook al eens,maar het blijft prachtig.Dus wat maakt het uit……….niets

  5. ria

    Ik heb ontroerd geluisterd

    liefs, Ria

  6. Een prachtig nummer en ik snap heel goed dat je het hebt geplaatst!

  7. Veelbelovend!

  8. Net in de week dat ik mijn moeder zo ontzettend mis hoor ik dit liedje werkelijk overal uit de boksen komen, en nu dus ook hier…..ze is vast dichtbij 🙂

    gr Bibje

Geef een reactie

