Zwijmelen op Zaterdag met Stef Bos * * Papa

11 reacties

  1. Het blijft een mooi nummer. Dankjewel.

  2. Prachtig nummer, ik zie het aan mijn zoon ook… gaat steeds meer op zijn vader lijken!

  3. ♫ Mel☺dy ♫

    Het blijft een mooi nummer he?

    Fijn weekend.

  4. Mijn kleinzoon zou kunnen zingen: “maar opa ik lijk steeds meer op jou.”
    Ik vind dit een prachtig lied.

  5. ria

    Heel mooi

    liefs, Ria

  6. snif……raak er steeds meer ontroerd van…..
    gr Bibje

  7. Het is een mooi nummer, maar ik heb er altijd een vreemd gevoel bij, omdat mijn vader heel jong overleden is, voordat ik hem bewust heb gekend. Men zei altijd op zo’n speciale manier dat ik zo op hem leek…

  8. Mooi hè?

  9. Tja, ik ben een meisje maar lijk toch erg op mijn papa, maar ook wel op mijn mama, dus ben ik, ik.

    • Gelukkig hebben we altijd wat van Papa en Mama en zelfs van onze oma en opa

  10. Tja, had ik maar een echte vader gehad. Als ik dit nummer hoor schiet ik nog altijd vol.

Geef een reactie

