Invalshoek * 66 * Voornemen -Eenvoud

Het voornemen .

Het stond alvast in haar hoofd hoe kwam ze er op is al jaren de vraag .

Oma je houd niet van mij /ons ze schreef het op Hyves zwart op wit .

Ja leg het maar eens uit Oma Rie ja die hield van ons zij was er in tijden van nood .

En waar was jij , je was er niet of nooit ??

Bij toeval keek je op mijn weblog en zag dat Oma verdriet had /heeft.

En las dat Oma na 18 jaar jou geboortedag te hebben mee gevierd .

Nu haar verjaardag zelf ook wel wilde vieren met Opa en de andere kinderen en kleinkinderen.

We zijn op de zelfde dag jarig en jou verjaardag was al die jaren belangrijk voor mij.

Maar mijn verjaardag niet voor jou ?

Ook Opa kreeg een veeg uit je pan Opa had noot om jou en je broertje wat gegeven .

Plots is het misschien door mij Moeder de andere kleinkinderen werden altijd voor getrokken!

U en Uw familie zin niet meer dan vage kennissen van mij .

Oprecht houden doe je van je kinderen en kleinkinderen komen ze niet ok e blijven ze weg .

Opa en Oma houden oprecht van hun en van de achterkleinkinderen ook al zien ze die ook niet .

Het voornemen om zelfs de geboorte geheim te houden van je zoontje was een voornemen

5 reacties

  1. ria

    Schrijf het maar fijn van je af meis . Er is één troost. Zo gauw je dood bent word je de hemel in geprezen en was je de liefste oma van de wereld.

    Liefs, Ria

  2. Wat Ria zegt…..van je afschrijven helpt wel met het verwerken ervan al doet het altijd verdriet en dat verdriet blijft pijn doen.

    Ik weet maar al te goed hoe je je voelt hoor.

  3. Nou dit voornemen zou ik liever met eenvoud verhelpen, maar ik geef je een knuffel en ik plaats je linkt.

  4. Wat een trieste bedoening he. Verschrikkelijk.

  5. Hartelijke Hot Hulk

    Het snijdt zelfs door mijn Hulkenhart.

Geef een reactie

