Askur en Lizzy * *

Onze Jacky, s.

De honden zijn nu alweer meer dan een jaar bij ons en het gaat goed.

Jack Flash Belissima (Lizzy ) is 18 01 2015 alweer Acht jaar geworden een echte dame .

King Bassie,s Askur Dutsch Son( Astor ) is op 02 11 2014 een jaar geworden een stoere vent

De honden spelen stoeien en ravotten eten en slapen ze waken ook

Het zijn brave honden Astor speelt met bijna alle honden groot of klein

Lizzy moet niks van andere honden weten ze blaft er tegen en trekt haar lip op

Lizzy slaapt samen met mij en bewaakt mij goed ook overdag vind ik erg lief.

Waar ik ga is zij ook boven beneden in de tuin ze houd alles in de gaten.

Astor ook die leert elke keer wat bij nu doet hjj behendigheid en elke keer een nieuw diploma.

En tussen door doet hij workshops bij Hondenschool Happy Feet in Zaandam.

Binnen kort gaan we naar een honden show kijken wat dat doet of ze het leuk vinden en de baas

les van Astor

les van Astor

 

 

1 reactie

  1. ria

    Ik hoop dat jullie nog lang plezier aan de hondjes zult beleven

    liefs, Ria

Geef een reactie

