WE 300 * * IJs en Weder

Lizzy

Lizzy

december%202010_03677_1%20lizzy december%202010_03679_1%20lizzy december%202010_03680_1%20lizzy december%202010_03700_1%20lizzy IMG_0074%20lizzy%20a                      Lizzy . Geboren in Zweden waar ze volop kon genieten van ijs en weder in haar jeugd. Rennen in de sneeuw met haar familie Jack Flash Jack Russells Je ziet ze genieten  die wit met vlekken bolletjes hondjes op vier pootjes Nu woont Lizzy al wat jaren in Nederland en heeft een paar nestjes groot gebracht. En heeft ze hier een kortere winter dan vroeger in Zweden! Maar nu met sneeuw en hagel geniet ze vol op buiten. Ze heeft en dikke winterjas aan dus kan denk ik ook goed tegen de kou. Ze heeft al wat af geravot met Astor in de tuin rennen spelen Het is een leuk gezicht als de honden samen zo genieten . Al kan ik er moeilijk me weg in vinden ik geniet van hun spel in de sneeuw .Vandaag was het wel erg het had geijzeld en om 7 uur had ik mijn stoep gepekeld. Maar de honden uitlaten was een drama de stoep was zo glad vol ijzel. De doorgaans weg waar aan we wonen word gepekeld en is rijdt baar. Maar de stoep was onbegaanbaar voor mij dus maar stukje over straat Onverantwoordelijk met twee honden en een bejaarde dame op de rijbaan. Na honderd meter het gras bereikt en nog en stukje daar over gelopen toch maar terug. Het was niet te doen de auto, s gingen op de verkeerde baan voorbij omdat ik op de rijbaan liep. Ik voelde mij met de honden een gevaar voor de andere weg gebruikers Bussen fietsen auto,s en een motor maar geen voetgangers die bleven binnen. Volgende keer bij ijzel blijf ik gewoon thuis nu kon ik pas rond 15,00 uur even rondje lopen met de honden . Maar wel weer in een sneeuw/hagelbui waar Lizzy en Astor weer van genoten ik laad ze wel in onze tuin .

4 reacties

  1. Wat een genot straalt er van de foto’s.
    Maar ook wat een ramp als de stoep niet goed begaanbaar is.

    Ja, echt winteren doet het hier bijna niet meer.

    Vriendelijke groet,

  2. ria

    Wij hadden vandaag een prachtige zonnige dag. Wel één grote moddertroep overal.Héél vroeg in de morgen was het glad geweest maar daar heb ik zo vroeg geen weet van. De hondjes slapen tot 9.30. Leuk die honden in de sneeuw. Dat vinden mijn hondjes ook leuk.
    lieve groetjes, Ria

  3. Plato

    Mooi verslag Yvonne. Ik wist niet dat je honden uit Zweden kwamen. Dan missen ze hier wel veel met dat kleine beetje sneeuw wat hier jaarlijks valt.
    Je was wel op de valreep he? 🙂

Trackbacks

  1. WE-300 voor januari 2015 | Platoonline

Geef een reactie

