Zanger Gitaar speler * *Rokxy

Koffie ochtend.

Uitgenodigd door Ina kom ook eens een kopje koffie drinken bij ons.

Al jaren een goede kennis en vriendin waar ik vaak mee wandelde al met Banjer en Jack.

Met Menno ging dat niet en koffie drinken was lastig Man wilde dat graag met mij zelf

Dus kwam het er niet zo van wat ik wel jammer vond .maar nu mijn stoute schoenen aan.

Dinsdag vrouwen ochtend dat leek me wel wat om te proberen om heen te gaan

Maar het werd een andere dag ook goed ik ga maar eens iedereen is welkom.

Willem en Martin en Rinus en Jessica en Marijke Ina en ikke en ja ook Roxky.

Soms waren ook Wesley en Smijling mee en kwam onverwacht ook Barend en Humphrey

Gezellig even er uit samen met buurt genoten Ina en Roxky speelde Gitaar

Roxky song liedjes uit zijn repertaire Rokxy speeld bij allerlei  gelegenheden maar wel tegen een vergoeding/ betaling pierre65@kpnmail.nl Engels ,Duits ,Spaans , Limburg,s en Maleis

Rokxy

4 reacties

  1. ria

    Leuk zo’n koffieochtend met muziek. Wellicht kun je plaatje van hem draaien in zwijmelen a.s.zaterdag
    lieve groetjes, Ria

    • Hoi Ria ik heb wel de CD van Rokxy gekocht en er staan mooie nummers op . alleen weet ik niet hoe ik dat op mijn pc kan zetten
      maar hoorde van Barend dat ik een filmpje moet maken van Rokxy en zou dan wel zou kunnen plaatsen . misschien weet nog iemand raad groetjes yvonne

  2. Plato

    Oh Rokxy is een artiest die voor de kerk zingt of zo? Ik heb weer eens verkeerd om gelezen.

    • Goede morgen Plato
      Rokxy is een drummer gitaarist song writer van een band .
      Maar op moment zoekend naar werk
      hij zingt ook graag voor de Heer daar naast
      ik heb hem ontmoet op de koffie ochtend bij Ina

Geef een reactie

