Zwijmelen op Zaterdag * * met Wim Sonneveld

7 reacties

  1. Heerlijk nummer. Hij komt regelmatig voorbij op zaterdag. Fijn weekend.

  2. Het allermooiste nummer van Wim Sonneveld! Voor veel mensen heel herkenbaar, voor mij dus ook. Dat dorpje waar ik vandaag kom… zo bijzonder, vol herinneringen.
    Ik ga het binnenkort weer eens bezoeken met een oud-klasgenoot!
    Een fijne zwijmeldag Yvonne!

  3. Mooi… blijft het ook.

    Fijn weekend.

  4. Dit is een prachtig tijdloos lied, heel gevoelig gezongen zoals alleen Wim Sonneveld het kon! Over de tijd die verstrijkt en de dingen die verloren gaan. Ik krijg er ook altijd nostalgische beelden van in mijn gedachten…

  5. een zeeeeeer melancholiek nummer wat me steeds weer ontroerd.

    gr Bibje

  6. dieneke

    Wim Sonneveld onvervangbaar, dit lied is prachtig! Het begin beschrijft bijna precies mijn geboorteplek,maar dat zal iedereen wel vinden.

    Rob de Nijs zingt het ook heel mooi en deze van Rob vind je vast ook mooi.https://www.youtube.com/watch?v=ScTsajgPJfA

    fijne zondag nog.

Geef een reactie

