Ochtend wandeling * * met schrik

Aanrijding op mijn straat.

Vrijdag ochtend denk ga lekker vroeg wandelen met Lizzy en Astor .

Want Diana komt ook altijd vroeg dan ben ik al klaar voor de koffie.

De heen weg ging goed nog geen spits van schoolgaande kinderen.

En dan via het Zeebrapad terug en de gras strook , zien we een leuk poesje op de straat.

Die kijkt wat komt er aan twee speel kameraadjes o,je nee twee hondjes aan de lijn.

Het beestje schiet de weg weer op van af de stoep en ik hoor me toch een KNAL………………

Poes aan gereden die rold spring wankelt om en sukkelt naar de stoep

Ik in shock tranen met tuiten de auto rijd door een buur stopt de auto maar die gaat toch door arm diertje.

Mensen stoppen met hun fiets en ik huil en kan even niks meer ik moet langs de poes met de honden

Bang dat het diertje schrikt en als nog weg hinkt???????????????

De Juf van school vraagt blijft U bij de poes ja even de honden naar binnen brengen.

Een over buur vrouw probeert de dieren ambulange te bellen geen gehoor

Na 6x zeg ik zal ik de politie bellen dat andere nummer heb ik niet is goed ?

De politie geeft na alle vragen en muziekjes te hebben gehoord de oproep door.

Nu nog wachten op dat ze komen het duurt lang in de kou en van de spaning.

De poes verplaats zich bloed ernstig denk kop .kaak en

Poes word mee genomen we weten niet van wie poes is

Het is het tweede ongeval van de week Simba is in het water geraakt en verdronken

een buur hond

 

3 reacties

  1. Ach, wat zielig.

  2. Oh wat naar en ook akelig om voor je ogen te zien gebeuren…

  3. Plato

    Dat is akelig. En die doorrijder. Hebben ze het nummer wel genoteerd?

Geef een reactie

