Zwijmelen op Zaterdag * * met Femke en Evelien

12 reacties

  1. Dank voor je bijdrage. Fijn weekend.

  2. mooi nummer meis

    Fijn weekend.

  3. Kan het slecht verstaan, maar dat ligt denk ik aan de opname, niet aan de muziek.

  4. Hier ben ik niet kapot van, als zingen ze zeker niet slecht.

    • De jonge dames zijn nog in opleidingen willen graag in een musical zingen acteren als ze de kans krijgen.
      ik ben fan van Femke en volg haar al een poosje Haar nichtje Amber kreeg een (rol

      ik volg Femke al een poos en haar nichtje Amber ook ze willen en de musical en theater met zingen en dansen ze zijn nog jong
      en zijn nog in opleiding net als Alisha

  5. amber kreeg en rol in Billy

  6. ria

    Ze leren het wel dat is te horen
    Liefs,Ria

  7. Een mooie keuze vandaag weer!

  8. Dapper vind ik het!!! En wat goed dat Amber een rol heeft.
    Dochter hier wil ook in musicals spelen(ze mag alleen nog niet van mij naar castings, waar ze het heel erg niet mee eens is natuurlijk)

    gr Bibje

  9. Niet goed verstaanbaar, maar het klinkt wel prettig. Goede keuze om ze op gang te helpen!

  10. Plato

    Leuk gezongen. Het is allemaal nog zo puur. En er zullen veel zenuwen bij gekomen zijn. Maar ze komen er wel.

  11. Helden… ik zou van de bibbers niets uit mijn keel krijgen…

Geef een reactie

