Zwijmelen op Zaterdag* * met Silvian Poons

12 reacties

  1. mooi he meis……

    fijn weekend.

  2. Prachtig Yvonne!

  3. Oeps wat een ouwe, maar nog steeds plezant. Mijn † moeder was helemaal weg van dit nummer, als dit uitgezonden werd via de Draadomroep. Weet je dat nog Yvonne?
    Fijn weekend ook namens Mara. Salu2 Indo rocker Albert

    • ja geniet nog steeds van de oude muziek ben niet weg van het moderne lieve groet yvonne

  4. Heerlijke, onvoorwaardelijke liefde. Dankjewel.

  5. Een echte zwijmel.

  6. Heerlijke zwijmel. Mijn moeder heeft ooit nog zijn handtekening bemachtigd, als jonge dweepzieke meid…..

  7. Zucht…..ik hoop dat toch ooit nog eens een keer mee te maken hoor, die onvoorwaardelijke liefde.

    fijn weekend
    Bibje

  8. Een echte klassieker in een heel klassieke uitvoering! Mooi lied en heel nostalgisch, ik denk dat ik het voor het eerst gehoord heb bij opa via de draadomroep…

  9. ria

    Ik ken het liedje nog steeds woord voor woord

    groetjes, Ria

  10. Oeh… wat een ouwetje! Wat deden ze vroeger netjes articuleren hè?

Geef een reactie

