Invalshoek * * Patronen- Openheid

Patroon.

Er was geen patroon alleen een rechte weg waar werd gevraagd geen speelbal te zijn.

Ze was nog niet zo lang weduwe en er werd gevraagd door diverse mensen heb je al een vriend.

Nee zei ze eerljjk ik ben niet op zoek naar een man ,maar je weet het nooit ?

Ze hield zich nog al af wijzend tegen over heren op zo dat ze rust had .

Het was al verwarrend genoeg nu zonder echtgenoot het leven zo alleen.

O, ja ze kwam er genoeg tegen maar niet naar haar smaak en elke keer dacht ze nee.

Niks voor mij wat moet zo , n man met mij ik mankeer van alles en daar zit niemand op te wachten.

Een man wil ook wat plezier met zijn lat kunnen pronken en niet steeds zorgen

Een patroon en openheid was wel geboden in dit geval verliefd worden op een man.

Niet te jong niet te oud en liefst helemaal niet het idee je bed te moeten delen met een vreemde?

Daar moet je maar aan toe zijn dan ook en dan belt haar zwager ga je naar je vriend vandaag!

Die heb ik niet o moet je toch wel een zoeken ,ja meis ?

Haar nicht belde met vreugde over haar lat relatie met een oude school vriend

Beide verloren ze hun Partner dus kort er na was het aan leuk meid zei ze tegen haar nicht.

Haar patroon is er nog niet en openheid van zaken is nog even uitgesloten.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

2 reacties

  1. Mooie invulling. Ik kan me goed voorstellen dat je hier nog helemaal niet aan toe bent.

  2. ria

    Maar ik heb wel een date, een ontmoeting met de zon, zoooo….warm.
    liefs, Ria

Geef een reactie

