Zwijmelen op zaterdag * * met de Seruling

11 reacties

  1. Lekker vrolijk nummer. Wat voor fluit is dit?

    • Mijn man vond krontjong zonder deze fluit niet mooi hoort bij de Indische muziek ik vind het model lijken op de blokfluit

  2. Fijn dat je ook geniet van zulke mooie muziek.

    Fijn weekend

  3. Fijne muziek. Ik zit gewoon te swingen op mijn stoel. Maakt me blij.

  4. ria

    Dit was een vlotte.video met prachtige achtergronden.
    liefs, Ria

  5. Daar word je wel vrolijk van ja!

    gr Bibje

  6. dieneke

    Kende het niet,fleurig en wat een mooie foto’s

  7. Yes! Prachtige sfeer ook! Bedankt!

  8. barend

    Suling is op Java een Bamboe dwarsfluit, Op Bali is ook de Suling, maar dan als Bamboe blokfluit.
    de fluit word enkel gebruikt of in Gamelanmuziek

    • barend

      Ook word hij gebruikt in de keroncong,

  9. Indische muziek ontroert mij eigenlijk altijd, ik weet niet waarom. Misschien door de verhalen die ik vroeger als kind heb gehoord over die mooie tropische omgeving, hoewel er voor zover ik weet destijds niemand uit mijn omgeving ooit was geweest. Misschien hadden ze de verhalen uit boeken, want er werd in de familie veel gelezen…

Geef een reactie

