Gitaar muziek * * Indo rock of Country

Muziek ………………..

Na de koffie ochtend bij Ina zei de buurman tegen mij kom eens langs met Pierre.

We spraken niks af want Maria was een weekje in Holland en dan gaan ze gezellige dingen doen .

Op een dag zag Plato mij de krant komen bezorgen en vroeg ik wanneer schikt het je dat we komen

Dinsdag Woensdag of Donderdag is goed zo gezegd zo gedaan een afspraak met Pierre gemaakt .

Die wilde zijn gitaar mee nemen is dat goed ,ja neem maar mee Plato speelt ook gitaar.

Samen stemde ze hun gitaar en konden ze spelen Pierre zong de stere van de hemel af .

Ze speelde beide goed het duo P & W en zongen af en toe een duet het was een fijne ochtend

Koffie en water en zon af en toe werd er gelachen en grappen gemaakt

Twee lieve vrienden van mij die samen muziek maakte op hun slag gitaar en zongen.

Ik denk we genoten samen ik van het gitaar spel en de zang de mannen van het samenspel

Er komt zeker een vervolg van dit spontane duo P & W

Vroeger genoot ze ook  van gitaarspel indo rock door haar echtgenoot gespeeld.

Rokxy OLYMPUS DIGITAL CAMERA

smijling met gitaar

smijling (Bert) met gitaar

5 reacties

  1. ria

    Fijn dat je genoten hebt van een mooie morgen.

    Lieve groetjes, Ria

  2. Geweldig!

    • Ja echt dat mijn twee vrienden zo goed met elkaar kunnen samen werken en genieten .ik mag als toeschouwster met de pet rond /ha ha we hebben veel plezier /

  3. Plato

    Tja, de foto is wel erg hoor. Had je geen betere dan Plato met een rood hoofd?
    Maar toch wel een leuk stukje. P en W worden nog beroemd.

    • Jullie zien er beide leuk uit op de foto en gaaf stel vrienden

Geef een reactie

