Inloop ochtend * 4 *Koffie en muziek

Koffie met muziek .

De twee laatste ochtenden waren moeilijk voor mij mijn gedachten er niet goed bij .

Eerst kwam ik een meneer tegen van de Zaanstroom die naar mijn overleden echtgenoot vroeg.

Hij legde zijn hand op mijn schouder ik  wist het even niet meer  hoe te reageren.

Bij Ina kreeg ik diverse knuffels ik ben geen knuffels gewend dus paniek.

Pierre zong mooi en Rinus en Pierre hadden om beurt gebak mee ik nam 2x niks.

Ik was verdrietig en ben weg gegaan bij de koffie inloop huilen doe ik wel thuis,

Vandaag de dag na Bert zijn verjaardag had ik beter niet kunnen gaan…………..?

Voelde me niet fijn was eerst naar de Maria kapel geweest gebeden en kaars gebrand voor Pierre

We zongen

O heer mijn God en nog wat kerk liederen er was een gebed en verhaal uit de bijbel

Mijn koffie en koekje werden opgebruikt door een bezoeker .

Ik kreeg nieuw bakje koffie en wilde geen koekje er bij wel sambal.

Pierre zong mijn liedjes o/a Be back home Again en nog 2 ik werd er blij van.

Toch sneed het zingen door mijn hart ik moest huilen en ging naar de keuken

Ina heeft gebeden met mij en ik ben nog even terug gegaan maar het ging niet met mij

IRokxy en Jessica Martin en Yvonne OLYMPUS DIGITAL CAMERA Rokx

Ik ben naar huis gegaan wij ik en mijn zoon proberen van  Pierre opnames te maken .

Voor op You Tupe in ruil helpt Pierre mij als tuinman af en toe met mooi weer.

leven en laten leven een weduwe met een man in huis is foute boel dat doet pijn.

 

3 reacties

  1. ria

    Laat er nog even wat gras over groeien en doe dan wat JIJ graag wil
    Lieve groetjes, Ria

  2. Hartelijke Hot Hulk

    Ja !
    Het rouwproces laat je zomaar niet los
    Soms even beter en daarna…………
    Ik vergelijk het wel eens met behandelingen bij de fysiotherapeut
    De behandelingen doen pijn
    Langzamerhand verbetert het

Geef een reactie

