einzelgangers *of *gewoon liever alleen zijn

Kunst of geen kunst eenzaam maar niet alleen .

Frends for effer voor altijd hoe vaak hoor je dat niet bij vrienden (dinnen ) .

Hoe vaak zie je of ontdek je niet een mens waar van je denkt dit is een einzelgänger ?

Altijd alleen aan de wandel altijd zonder gesprek partner

Ze ljjken geen  gesprek nodig te hebben zijn graag op zich zelf zonder sociale contacten.

Bij mannen komt dit verschijnsel meer voor dan bij vrouwen

Anders dan anders ,de eenling kan wel een lat relatie hebben  ,het kan ook?

Een zonderling zijn zonder maatschappelijk functionerende type zijn?

Vriendschap loopt vaak uit op een breuk ze hechten veel waarde aan hun onafhankelijkheid

Gaan hun eigen weg ook al vinden hun vrienden dit raar.

Voelen zich geen 100.% op hun gemak bij anderen houden geen rekening met anderen.

Zijn heel weinig mensen waar mee ze close zijn binden zich niet emotioneel met medemensen

zijn graag op hun zelf

Vaak komt dit ook door wat deze mens heeft mee gemaakt in zijn / haar jeugd .

gepest op school werk huwelijk zijn ze een eenling geworden.

Eenzaam en geisoleerd voelt dat het zelfbeeld moet verbeterd worden

Toch kan deze mens ook heel sociaal en behulpzaam zijn.

Sommige mensen vinden sociale contacten leuk .

nou ik zelf heb er vaak moeite mee ,ik ga niet graag naar grote gezelschappen.

ik ga liever opbezoek bij een persoon voel me daar niet op mijn gemak

krijg vlucht gedrag paniek en voel me onbegrepen (nee ik wijs je niet af)

ik wil weg anders raak ik de kluts kwijt vriendschap is fijn maar alleen even ook

help ik verdrink in alle belang stelling ik moet naar huis de hond wacht…………………

vriendschap op afstand oke maar niet meer gevangen in Relatie dan

Lizzy en Astor spelen

Lizzy en Astor spelen

 

 

2 reacties

  1. Kan me er aardig in vinden Yvonne. Ik heb graag mensen om me heen, kan me er ook goed tussen bewegen en gesprekken aanknopen. Maar oh wat vind ik het heerlijk om alleen te zijn…

  2. ria

    Ook ik heb veel behoefte om alleen te zijn. Leuke vrienden, fijne gesprekken, kinderen om me heen daar geniet ik van, voor ’n middagje af en toe of enkele uurtjes, maar dan weer ’n dag alleen,

    Liefs, Ria

Geef een reactie

