Zwijmelen op zaterdag *met* Boudewijn de Groot – naast jou

13 reacties

  1. Mooi. Dankjewel.

  2. Die oude Boudewijn doet het nog goed.

    • soms komen de worden opnieuw in je hart bij een lied

  3. ria

    Prachtig lied en mooi filmpje
    Groetjes, Ria

    • zo gaat een harte dief met lied en gitaar zijn weg in het levenspad weer op weg van haar

  4. Voor mij een minder bekend lied van Boudewijn, maar daarom niet minder goed. Verrassend dus. Het was even zoeken, het was nummer 10 van 15 van de speellijst.
    Prachtig! Dank je wel!

    • Zo herontdekte ik dat ook Boudewijn een Indische achtergrond heeft

  5. Boudewijn, Altijd goed!
    gr Bibje

  6. Wist je niet dat Boudewijn de Groot een Indische achtergrond heeft? Vreemd wat je ons voorschotelt. Je zegt dat dat het nummer “Naast Jou” is, en het begint met “Avond”. Is het niet verstandiger en handzamer om één nummer te plaatsen èn GEEN playlist ;-D . Denk daar eens over na Yvonne. Salu2 Albert

    • Zo zie je dat ik nog veel moet leren ik pak 1 song en krijg de playlist erbij cadeau. wist dat Boudewijn Indische achter grond had en herontdekte het nu weer lieve groet Yvonne

  7. Wat een prachtig nummer is dit! Mooi Yvonne!

  8. Door de aanwijzingen in de reacties hierboven heb ik het juiste nummer gevonden.
    Ik jende het nummer niet, maar vond het mooi…

Geef een reactie

