W E – 300 * * Verdelen

Plato s W E  300 Werken in de Tuin.

Al een poos was er toch achterstand in het tuin onderhoud Man lief kon het niet meer

En vrouw lief mocht het niet te zwaar voor jou denk aan je gezondheid.

een jaar er voor was ze arlerchies voor de Australische sering en zat spontaan onder uitslag.

Dus niet in de tuin ja het onkruid wieden en grasmaaien dat mocht ze wel

na het eten nog even in de tuin nee wat zullen de mensen wel denken rusten moet je

en dan heel onverwacht na een flinke hoosbui vielen er twee gaten in het erf

En vraagt Pa om hulp aan de kinderen om te tegelen in de tuin het word ja/nee!

En er gebeurt niks het mag niet geen zand geen tegels het ging niet snel genoeg?

En dan plotseling komt Pa te overlijden en moet er toch worden gewerkt in de tuin

Diana koopt zand Barend tegeld Humphrey snoeit en Pierre maait het gras en knipt.

Ikke mag weer niks niet tillen niet vegen niet verplaatsen zorg jij voor koffie / broodjes.

Wel heb ikke een nieuwe hobby vallen erbij vier keer plat in de tuin gaat goed mam

Rustig aan je bent geen 18 meer nee 18 + Last met de ogen wat minder gevoel inde voeten.

Hump doet ze best Pierre ook en Barend ik ben blij met deze mannen en mijn meisjes

Het zijn geen tuinkabouters maar ze doen het met liefde voor mij

.De tuin gaat fijn we zijn er nog niet maar er komt schot in en straks na de ijs heilige

Ga ik genieten lekker met glas drinken en luie stoel honden naast me moe van wandelen.

Met Pierre en dan gaat de tuinman thuis oefenen zang en gitaarspel en ik geniet van de tuin

en de tuin vogels die komen eten .

 

 

 

 

 

15 reacties

  1. De taken goed verdeeld.

  2. Melody

    En zo komt alles toch nog goed

  3. Plato

    Die tuinman verdient wel een mooie beloning, ook voor zijn zang en gitaarspel. En straks is jullie tuin pico-bello en kun je er zonder levensgevaar in gaan zitten.
    Alleen dat zand: dat krijg je toch van de woningbouwvereniging? Waarom dan kopen?
    Mooie, realistische WE. En ja…. jij verdeelt de taken goed 🙂

    • ja ben super blij met deze tuinman we doen rustig aan hij moet voorzichtig zijn met zijn handen en rustig met zijn stem.
      we kopen zand om dat ik geen kruiwagen heb en we hebben een jaren plan ?

  4. Mooi verteld, niet makkelijk als je zelf niks mag/kan. Maar zo lief dat ze er voor je zijn!

  5. Heerlijk als de tuin weer mooi en aan kant is. Fijn dat iedereen zo goed helpt; mooie verdeling van de taken!

  6. Weer een heel andere WE invulling. Tja dat vallen herken ik trouwens van mijn moeder van 84. Goede verdeling hier. Dankjewel voor dit stukje.

  7. Ferrara

    Wat een mooie WE en een toffe taakverdeling.

  8. ria

    Ik zit jou blogjes te lezen en te bekijken en kom tot de ontdekking dat ik dit wel gelezen heb maar er niet op gereageerd. Sorry meis. Nu zijn we 2 weken verder en ik denk dat je tuin wel klaar zal zijn en jullie kunnen genieten.

    Liefs, Ria

    • Nee maar we genieten even goed af en toe van een leuk gesprek samen en van elkaars gezelschap en een fijne wandeling met de hondjes

      • ria

        Dat wil ik ook zo houden
        liefsxx, Ria

  9. Prima verdeeld die taken in de tuin. Vervelend dat je zelf niet zo veel meer kan doen, maar fantastisch dat er goede hulp is!

Trackbacks

  1. De WE-300 van Tuinier | Platoonline

Geef een reactie

