Zwijmelen op Zaterdag* * met Ruth jacott

14 reacties

  1. Wat een krachtige stem heeft ze. Hartstochtelijk gezongen.

  2. Mooi gezongen!

  3. Helemaal eens met bovenstaande commentaar. Bedankt voor je keus.

  4. ria

    Prachtige stem en krachtig lied
    Lieve groetjes, Ria

  5. Ze zingt het prachtig, absoluut maar sommige personen in je leven …daar kun je niet zonder ook al komen er momenten dat je moet…

  6. Echt een prachtig nummer! Die stem raakt me altijd, in elk liedje!

  7. Soms moet je en soms wil je zelf zonder bepaalde mensen in je leven. Mooie song.

  8. Ik hoorde de eerste tonen en snikkerdesniksnik….wat heb ik dit lied veel gehoord het eerste jaar nadat mijn vader gestorven was en wij besloten om voortaan Nederlanstalig te gaan luisteren in de auto( om maar niet meer die muziek te horen van daarvoor)
    Het was alweer even geleden, en al wat ik me herinner is de zon, de vele ritten naar Oosterland waar hij slaapt en de zee en de blauwe luchten onderweg…….

    Mooi nummer, ondanks dat ik van haar stem steeds weer de kriebels krijg, vraag me niet waarom. Geen idee 😉

    gr Bibje

    • het is een herinnering in je hart die blijft je bij xxxxxxxxxxxxx

  9. Plato

    ’t Is niet mijn muziek maar ze heeft inderdaad een sterke stem.

Geef een reactie

