De bel gaat * * Bezoek ?

Visite>>>>>>>>>>>> .

De bel gaat de honden blij en blaffen bezoek nee niet wie ik verwacht .

er staan twee dames in plaats van een heer voor mijn voordeur.

We komen U feliciteren met Uw 80 ste verjaardag ?

Oh w dan bent U verkeerd ik ben niet jarig geweest dat is pas in Aug:

De dames kijken nog eens naar het nummer nee we zijn goed …………. .

We zijn van de ANBO nu gaat er een lichtje op bij mij .

Bert was dit jaar als hij niet was overleden 25 03 2015 dan 80 jaar zijn geworden

Ik heb het wel door gegeven aan het hoofd kantoor dat mijn man is overleden.

Het bestuur van de Anbo in Zaanstad is het niet door gegeven.

Jammer U mag de orchidee houden als troost voor Uw man.

ik ben met stomheid geslagen (mijn) Vriend komt op Skype,

en zegt goed dat je de plant hebt aangenomen

Even later bezoek van de monteur van Heiligers aardig van de ANBO

Ja ik ben tot tranen geroerd mis je Bert zit met veel vragen .

en zou je goedkeurig willen voor mijn volgende de stap

Hou van jou voor altijd wat er ook nog gebeurt xxxxxxxxxxxxxxxxxx

ikan mas  jou meis

aug 2014

aug 2014

 

5 reacties

  1. Heftig dit! Sterkte meis!

  2. ria

    Ik hoop dat je de kracht vindt vóóruit te leven, een weg terug is er niet. Het klinkt hard maar het is niet anders.
    Liefs, Ria

  3. Plato

    De bedoelingen waren goed, moet je maar denken.
    Wat lag Bert er vredig bij he? Ook fijn dat hij niet heeft geleden.

    • Ja maar ik was echt in shock Mis hem ook best mijn maatje

Geef een reactie

