Donderslag *bij *Heldere hemel

in de polder

in de polder

Een zware klap……………… .

Heel onverwachts was het niet je kon het verwachten ik heb een burnout ik heb ja weet het niet.

Al langere tijd was er wat maar wat ja geen idee je kon je vinger er niet op leggen

Moe moe moe nee naar de dokter dat kwam er niet bij maar moe blijven.

steeds maar ik moet rust ik moet veel rust ik moet ja ook daar was geen raad voor

en maar door gaan en het lontje werd steeds korter en maar dingen blijven doen

voor wie voor wat er werd kennis gemaakt met een aardig persoon

Er leek goed contact te zijn tussen deze mensen vriendschap

En dan de dag dat er zomers weer was voorspeld was er die donderslag.

Net dat de een dacht het word wel wat leuke mensen knapte er wat

Een wilde dit de ander wilde het ………………….. ?

Moeilijk om al de wensen te vervullen van een persoon.

Zich zelf in bochten wringen om goede keuze te maken

Gingen ze nu wandelen of lange fiets tocht maken of gezellig thee drinken op het bankje in de kamer

vriendschap is fijn maar soms veel eisend .

11 reacties

  1. Melody

    Ach Ach vrouwke Toch

    Zorg Nou eerst eens goed voor jezelf!,,,!!

  2. Sterkte.

  3. ria

    Zorg eerst dat je kunt loslaten, alleen kunt zijn en goed voor jezelf kunt zorgen. Dat is een hard gevecht maar win je dan kun je alles aan.
    Er is een stille kracht die je hierbij steunt.

    liefs ,Ria

  4. ria

    Je mag me bellen, mailen ,zelfs komen logeren. Ik zal er altijd voor je zijn.

    Liefs, Ria

  5. Ach Yvonne… je bent teveel met anderen bezig meisje! Kost je teveel energie!
    Zoals hierboven ook al wordt gezegd, probeer eerst goed voor jezelf te zorgen!

    • lief verwacht niks anders vlinders zijn zo mooi en lief

      • Jij bent te lief! Pas op jezelf!
        Dikke knuffel!

Geef een reactie

