Stil stil * * heel stil

Eenzaam maar niet alleen ?

Vreemd is het wel alleen in het huis waar we begonen met zes personen twee zoons twee dochters .

En wij Man en Vrouw vader en moeder het echtpaar hun ouders.

Nr 1  trouwde uit huis nr 3 ging al vroeg op eigen benen staan.

Nr 4 trouwde en nr 2 bleef bij ons langer wonen door beperking en wel lat relatie .

Nu ging mijn echtgenoot door overleiden ook uit huis .

Maar zoon nr 2 woonde tijdlijk 4 dagen bij mij en 3 dagen in zijn eigen woning

Nu mijn leven wat went aan alleen zijn kwam er met regelmaat een vriend op bezoek.

Als je zoon op vakantie is kom ik mee met de honden lopen en bakkie doen

Plots komt hij tot de ontdekking ik heb ook een prive leven jij claimt mij ????.

Ik heb niet gevraagd om hulp om de honden uit te laten .

En heeft meneer opeens zijn week vol gepland met prive zaken

Maar wel gezegd  je bent welkom voor bakkie doen of broodje eten meer niet .

Dan kom ter commentaar uit de omgeving heb je een vriend  ?

Denk er om je bent net weduwe denk aan je kinderen

Je ben emotioneel nog in de war word niet verliefdop die man.

Nou ben / was ik ook niet van plan mag hem graag het is een goed mens.

Maar ik wil geen nieuwe partner/ zoek er ook geen misschien ooit en lat relatie .

Zeg ik tegen een vriendin hij gaf mij een kus op mijn wang oppassen dat mag niet !

Ik raak echt in de war van al die ophef we zijn vrienden meer niet

Mens ik ben 18 + en bijna 71 jaar denk je nu echt dat een vent op mij zit te wachten.

Kreeg wel een aanzoek van een jonge monteur voor een relatie jongen kan mijn zoon zijn?

Lief leuk maar je ziet mij toch niet met deze jongen een relatie aan gaan .

kom we gaan samen weg

  kom we gaan samen weg

samen met de honden

samen met de honden

 

12 reacties

  1. Melody

    Heej Yvon

    Laat iedereen toch kletsen, mensen oordelen zo snel omdat ze te stom zijn om een ander iets te gunnen.
    Wat jij wel of niet met jouw leven doet is aan jou. Volg je hart.
    je kinderen zijn volwassen en hebben hun eigen leven …. Zo heb jij de jouwe en vul het maar in zoals het jou het beste lijkt.

    Liefs en fijn weekend

    • e brutaalse vragen stellen ze en ik maar roepen ik heb niks met hem . misschien moet ik zeggen we doen het 5 keer per dag wat een flauwe kul en dat op mijn leeftijd

      • Melody

        laat ze maar vragen….. als ik jou was zou ik niets terug zeggen, ik zou hen alleen maar zo gelukzalig mogelijk aankijken en glimlachen en me dan omdraaien en weglopen.

  2. Wat een heftig logje dit… Ja zo gaat dat als je plotseling alleen komt te staan, mensen denken ook meteen overal wat achter. Waarom kunnen een vrouw en een man niet gewoon vrienden zijn? Kan heel goed, maar niet in de ogen van andere mensen.
    Lastig Yvonne, maar sta er maar boven hoor! Niks van aantrekken, jij doet met jouw leven wat jij wilt en al zou je het 5 x op een dag met hem doen (moest wel even lachen om die reactie aan Mel) dan is dat nog jouw zaak!
    Ik heb meteen inspiratie voor een logje, hoe triest dit voor jou ook is…
    Liefs!

    • ik heb nog nooit zo , man mee gemaakt dus ben blij met hem als vriend geen nare vragen geen rare dingen en netjes afstand houden
      ik veel nare ervaringen uit mijn jeugd
      dus blij met en man die deze zaken niet aan mij vraagt

      • Geniet van zijn gezelschap lieve Yvonne en laat iedereen maar praten…
        Morgen mijn logje, heb het net geschreven… pffff

    • Melody

      Ja toch! Ik heb al jaren mannelijke vrienden waarmee ik heel leuke dingen doe en hun vrouwen en mijn man vinden dat oke, nooit 1 wanklank of wat ook. Ieder mens heeft recht op genieten en diens leven invullen zoals het goed voelt.

      De mensen die het hardst hun kritiek uiten zijn alleen maar stikjaloers omdat zij niet het lef hebben hun eigen leven te leven.

      • Ja ik ook maar hier zijn ze erg vreemd of ik ben vreemd meestal kom je tijdens wandelen met de hond de ene keer de vrouw tegen en de andere keer de man

      • Precies, het is heerlijk om die vrijheid te hebben!
        Dat laatste zou zomaar kunnen hoor, gelukkig heb ik er zelf nog niks van gemerkt.
        Maar wie weet ga ik dat ook nog ooit ervaren, maar dan zal ik ze zeggen dat ze ook het leven moeten gaan leven zoals ze het zelf willen!

      • juist ik sluit mijn vrienden in mijn hart

  3. Hartelijke Hot Hulk

    Speel het voor de buurt zo uit.
    En lach er zelf het hardste om?

    • als ik ooit een fijne lieve aardige knuffel beer tegen kom zal ik er over nadenken
      ik lach wel hoor HHH xxxxxxxxxxxxx

Geef een reactie

