Koffie ochtend * * BIJ Plato

Muziek en zang met koffie,

De vakantie periode komt er aan en de inloop ochtend is gestopt bij Ina.

Er waren wat verschillen onder de bezoekers niks ernstigs vond ik.

Maar Pierre en ik werden bij Plato uitgenodigd zo dat de mannen muziek konden maken.

Samen spelen ze gitaar en zingen ze en ik luister en zing zachtjes mee ik heb geen zang stem.

En ook niet genoeg lucht om echt mee te zingen beide spelen op een andere manier .

Plato zacht met meer noten en Rokxy met veel  volume en ander soort slagwerk.

We worden verwent met koffie en lekkere koek en voor Rokxy extra liters water

Onder tussen is er veel in en buiten het huis gebeurt bij Plato hard gewerkt dus.

Zo was laatst ook Maria aanwezig tijdens het optreden en buuf van 90 jaar

Nu de tuin mooi is en de terrassen klaar treden de heren ook op in de tuin.

En hebben ze veel bekijks van uit de buurt en applaus nu nog met mijn pet rond.

het is erg leuk om mee te genieten met de twee heren en na afloop brengt Rokxy mij thuis.

Soms eten we dan samen een broodje bij mij thuis.

Ik denk dat de mannen het goed samen kunnen vinden en wij drie ook.

Rokxy

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

zingen in de kerk

3 reacties

  1. Hoi, ik las jullie blog over hoe het vroeger in de Zaanstreek rook. Leuk! Ik schrijf deze week voor Noordhollands Dagblad een arikel over dit onderwerp, en zou jullie daar graag over spreken. Hoe kan ik jullie bereiken? Mijn gegevens: o6-16310739 of w.schenkeveld@hdcmedia.nl

  2. ria

    Geniet er van
    liefs, Ria

Geef een reactie

