Zwijmelen met*133 * Leen Jongewaard – op een mooie pinksterdag

11 reacties

  1. Ik zwijmel ook terug naar het pinksterweekend… Het het is een mooi plaatje. Ik wist niet dat het liedje eigenlijk zo grappig was. Ik kende eigenlijk alleen het eerste coupletje.

  2. Het is een heerlijk nummer, altijd weer leuk om te horen!
    Fijne zwijmeldag Yvonne! X

  3. Dit blijft een prachtig nummer. Heerlijk om weer eens te horen. Dankjewel.

  4. ria

    Hier zit ik dan ,een traan op mijn wangen en een brede glimlach om mijn mond.
    Prachtige keuze.
    Liefs, Ria

  5. prachtig …nostalgie,,,,,

    liefs en fijn weekend

  6. Een week te laat 😉 maar daarom niet minder leuk. Voor jou en ons puur jeugdsentiment. Of niet soms Yvonne??

    • Ja sorry soms moet je er tegen aan lopen het blijft mooi

  7. Ik heb het “in beeld” eigenlijk gemist, maar op de radio vond ik het heerlijk om te horen!

  8. Gezellig liedje is dat toch!

    gr Bibje

  9. Blijft een heerlijke liedje of het nou wel of geen Pinksteren is! Fijne Zondag

Geef een reactie

