Zwijmelen op zaterdag * * Somewhere between

11 reacties

  1. Een prachtig nummer Yvonne!
    Ik ken het van Grant & Forsyth en nog ouder!
    Ergens is jouw Bert nog steeds bij je hoor! XXX

    • als Rokxy dit zingt word ik vaak zo verdriettig afsceid nemen wil je nooit xxx

      • Dat klopt, maar je kunt aan rouwen ook geen termijn verbinden hè. En muziek maakt zoveel los… ❤

    • dankje

  2. Eigenlijk een heel triest nummer. Mooie keuze.

  3. ria

    Prachtige achtergrond muziek.Ook een trieste zwijmel.
    Lieve groetjes, Ria

  4. Wat een mooie uitvoering van deze warme, weemoedige song… Integer en koesterend.

  5. doet me aan vroeger denken, toen ik nog een klein meisje was…en de tekst niet begreep 😉
    weemoedig word ik daar van.

    gr Bibje

Geef een reactie

