Onderhoud controle * * Gas water enz

Gesprek onder vier ogen……..

Heb een kaart de boel word gecondoleerd kan jij op mijn huis passen dan.

Ach ik heb tijd genoeg en neem de honden mee heb ik gelijk gewandeld.

Zo gezegd zo gedaan de man komt op tijd en neemt de tijd voor zijn werk.

Kijkt na wat moet nagekeken en veranderd ook een waterkraan

onder tussen kletsen we wat af was laatst nog bij kennissen van U /

O k e op de zuid o daar woont famillie van mij klopt en vrienden ook

Kaap Verdiaanse en over buren van ons

We praten over van alles want we zien elkaar elke keer weer bij een gas/water controle

Hij gescheiden geen vechtscheiding goed uit elkaar een kind puber

Daarna relatie van aantal jaren en zijn dame trouwde met en ander

Ja wat moet ik zeggen de man is verdrietig om een verloren liefde

Hij is nog jong genoeg voor een nieuwe relatie denk ik .

Leuk gezicht mooie ogen lieve lach sportief lijf en ja 40 – 45 jaar ?

Wil jij geen verkering nu je weduwe bent zoek je geen andere partner nog

Nee ik leg niet meer goed op de markt met mijn leeftijd

We lachen en maken wat grapjes je komt noot bij mij voor controle

Nee waar woon je daar nee niet mijn wijk kom wel eens koppie doen .

is goed en ja hoor daar is hij op een mooie zomerdag kijkt naar de kachel en de gijzer

ja dat doet mijn collega bij je weer praat hij over zijn verloren liefde

Ja verliefd worden we wel meer maar houden van gaat niet zomaar over Man.

We drinken wat water en hij gaat weer, paar weken later staat hij er weer .

Controle zegt hij ,o maar ik heb geen kaart gehad dat er controle zou komen.

Nee moet in de buurt zin maar de bewoner is niet thuis mag ik er in .

ja weer drinken we flesje water ik weet niet eens je naam zeg ik ja ik die van jou ook niet .

Als hij weg gaat zegt hij lachend nu hebben we verkering en weg is hij de aardige monteur wandelaars

2 reacties

  1. ria

    Hoe gelukkig/ongelukkig kun je zijn.

    liefs,Ria

Geef een reactie

