Vrienden * * Vriendinnen

Vriendschap tussen mensen .

Leuke vriendinnen heeft ze genoeg vrienden ook soms komt er een bij soms een er af.

Lies Sieuwke  Bettie Annie Lila Coby  Leni Ann Annie Anneke Jellie Ria Loek Ina Jessica

Arie Hans Frans Rob Wim Willem Arjen Pieter Bas Ton Dirk Ton Andre Bernd Pierre.Jan

En er zullen er nog wel een paar niet bij staan maar ze hebben allemaal een goed plekje in haar hart .

Met de een doet ze Msn de ander Skype de volgende mail of wat shapp of bakkie doen.

De een stop je wat toe en bij een ander krijg je bakkie met koek.

Vriendschap met een vrouw is anders dan met een man vrouwen zijn anders

Vriendschap met een man is het met een heb je verkering zijn jullie verliefd .

Hebben jullie het al gedaan samen trakteerd hij je wel eens bloemen bonbons ?

Van gekheid weet men niet wat te denken zo die komt daar vaak heb je dat gezien!

Ze is vast wel gek op hem hij krijgt van alles mee vriendschap is geven en nemen.

Maar ook vrijheid blijheid gezellig bij praten af en toe bellen of Skype.

Niet tussen goede vriendschappen van anderen vrienden stokken.

Niet op elke korrel zout leggen niet deksellen en roepen boeit mij niet

Vriendschap is ook samen dingen delen lief en leed ,geluk en troost.

Niet boos zijn en blijven een verkeerd woord hoeft geen oorlog te worden.

Vergeten en vergeven vriendschap zit in je hart en doet vaak ook pijn

Ik heb voor mij gevoel een goede vriend verloren en het doet pijn veel pijn.

Ik heb verdriet daarom hoe leg je het uit ik heb niks verkeerd gedaan gezegd

maar ben wel verkeerd begrepen denk ik de goede dingen zal ik bewaren.

laat gaan is het advies het komt wel goed ik zie het donker in.

niet goed

 

 

 

3 reacties

  1. Melody

    Weet je meid…. je trekt je nog steeds teveel aan van wat anderen wel of niet vinden, of ze het nou zeggen of niet….

    ‘laten gaan’ je schrijft het zelf al, is niet zo gemakkelijk gedaan als gezegd maar als je het eenmaal wel kunt zul je je een stuk prettiger voelen.

    Leef jouw leven zoals het voor jou goed en heb schijt aan de rest! Maak het jezelf niet zo moeilijk, nergens voor nodig hoor. Wat je ook doet, mensen kletsen toch wel, is alleen maar jaloezie.

    • Ik weet het en ben er ook zo verdrietig van slapeloze nachten tranen en piekeren het voelt zo .
      kan het niet schrijven maar het doet pijn en vraag ik mij zelf waarom en kom er niet uit eerlijk duurt het langst begrijpen en delen ook en dan plots valt er ergens een klap waarom voor mij van ……………. en geen antwoord alle contact weg.
      het leven op straat als dakloze zwerver was zo hard dat goedheid zelfs als bedreigend word gezien denk ik ?
      mijn dochter zegt Mama deze mensen kunnen geen vriendschap hebben meer ze zijn zo weer verdwenen naar en ander deel van Nederland het zal je alleen pijn en verdriet opleveren .

    • denk dat mijn bloq vriendinnen mijn pijn zien voelen en begrijpen moet leren zoals mijn bert zei het is een harde leerschool je denkt het is een vriend en dan krijg je toch een trap ondanks dat is het een mens met goed hart en een hard leven .

Geef een reactie

