Zwijmelen op Zaterdag * 136* met Rocky

11 reacties

  1. Goh, jij komt ook al met een oudje! Leuk om weer te horen en om mee te zingen, zonder moeite! Fijne zwijmeldag!

    • Had een mooi e met verschillende Gitaren Country dacht ik en toen stoorde mijn zoon mij op Skype en kon ik het niet terug vinden.
      en daarna vond ik deze tweede keus dan maar geplaatst.
      jij ook fijn weekend

  2. Leuk om deze weer eens te horen. Dankjewel.

  3. Het origineel – ROCKY – is van Don Mercedes!! Dit is de link:

  4. ria

    Mooi om weer eens te horen. Dat was zo’n aangrijpend liedje toen het uitkwam.

    Liefs, Ria

  5. Jeroen van der Boom in zijn jonge jaren op de bank, was het jullie al opgevallen?
    ….ja dat liedje….vond het vroeger al een vreselijk zielig nummer. Kon er amper naar luisteren 😉

    gr Bibje

    • Wij luisterde klassiek en operette en bij mijn echtgenoot alleen indorock en krontjong of gamelang

  6. Ik dacht… ik ken het niet…
    Tot het refreintje.
    Natuurlijk al eerder gehoord. Wat een droevig nummer…

  7. Een echte tranentrekker!

  8. Ik hoorde het vroeger wel vaak op de radio, maar toch niet echt mijn muziek… Kan gebeuren…

Geef een reactie

