zwijmelen op Zaterdag *137 *Bill Anderson & John Conlee

8 reacties

  1. Mooi en heerlijk rustig bij deze temperaturen. Dankjewel.

  2. Hou het koel en geniet van jullie muziek. Is niet mijn genre, maar dat hindert niet – als jullie het maar mooi vinden!

  3. ria

    Je zet me in de prairie compleet met de hitte:-)
    Liefs, Ria

  4. Melody

    afhankelijk van mijn bui kan ik deze muziek wel/niet waarderen….. ik vind het wel passen bij het weer 😉

    Fijn weekend

  5. Heerlijke muziek! Lekker gezwijmeld hoor!
    Fijne zondag nog verder! X

  6. Dit is helemaal fantastisch! Heerlijke muziek, en als er een God bestaat houdt hij zeker van deze muziek!

Geef een reactie

