Zwijmelen op Zaterdag *139 * Tante Lien

13 reacties

  1. Mooi liedje. Het vreemde is dat het telkens klinkt alsof de naald blijft hangen. Nou ja, moet kunnen. Bedankt in elk geval.

  2. Ze blijft leuk tante Lien!
    Fijne zwijmeldag Yvonne!
    Liefs, Trees

    • zitten vak zo veel leuke herinneringen in en woorden die thuis werden gesproken dat is fijn

  3. ria

    Den Haag Den Haag de weduwe van Indië ben jij
    Liefs, Ria

  4. Melody

    da’s lang geleden 😉

    fijn weekend xxx

  5. Op de een of andere manier begrijp ik die nostalgie zo goed… Ik heb het gevoeld aan mijn Indische / Molukse zwagers, ik ben nog altijd geïntrigeerd door het gebatikte Wajangkleed dat in de kamer hing bij mijn grootouders en waarvan ik nog steeds niet weet hoe ze er aan gekomen zijn, wat voor hun de betekenis was. Ik denk dat het ook komt door onze meester op de Lagere School, die zo prachtig vertellen kon…
    Heerlijke muziek!

    • ben altijd blij met deze muziek .Bert kon er vaak over vertellen

  6. Lief liedje,
    kan me heel goed voorstellen hoe dit land je trekt.

    gr Bibje

  7. Wat blijf je toch teruggaan naar een tijd die NOOIT meer terug zal komen 😀
    Sinds Soekarno aan de macht kwam in Indonesë is daar alles veranderd.
    Groeten van INDO Rocker Albert

    • Sorry ik kan de tijd van voor en na niet . Bert wilden nooit terug naar zijn geboorte land maar in zijn hart en de mijne voor altijd zijn goede en slechte herineringen op geslagen groetjes meis van Bertje

Geef een reactie

