Koffie ochtend in de * * Kosterij

Koffie tijd…………… .

Het is al weer drie weken terug dat we samen koffie dronken in de kosterij.

Deze keer 3 heren en 9 dames waar onder de Predikant Ds. Marije t H

Er was koffie met koek en chocolade flikken suiker en melk .

Heb gevraagd of je ook foto s mocht maken tijdens de open dagen in de kerk.

Er werd gezellig gekletst met elkaar en info door gespeeld

De namen kan ik nog niet onthouden maar dat geeft niet komt van zelf

Ik begon met kerk bezoek in Haarlem de Sint Bavo

Daarna de zondagschool in Amersfoort en Zaandam en de kerk in Zaandijk en Zaandam

Van huis uit iedereen gedoopt Rooms Katholiek ook van Bert zijn kant.

En ik zweefde er tussen Gereformeerd, Protestand s ,Pinkster, Zevende Dag Adventisten, Jehova Getuigen

en de Volle Evangelische Gemeente Wormerveer, Maria Kapel, Rouach.

Het geloof houd mij bezig ik vind het fijn in de kerk gemeenschap te zijn.

Ik mocht foto s maken in de kerk en kreeg wat folders mee ook

En gesproken met de Predikante Marije ik kom vast terug een fijne groep mensen

Mocht Ina weer koffie ochtenden beginnen ga ik daar ook vast weer heen en ,

een keer in de maand ga ik naar de kosterij dan en op zondag naar de kerk

Foto s volgen nog

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

miniatuur kerkje

miniatuur kerkje

 

 

1 reactie

  1. ria

    Fijn dat je er zo van geniet
    Liefs, Ria

Geef een reactie

