Zwijmelen op Zaterdag * 140 * met Meat Loaf

11 reacties

  1. Oh jee, ik dacht ben ik nou niet langs geweest zaterdag want het is morgen alweer zaterdag… maar je hebt de nieuwe al geplaatst.
    Een heerlijk nummer, ik deed dit altijd samen met een vriend op elk feestje dat we hadden ;-). Fijne zwijmeldag morgen Yvonne!

    • zaterdag is bij mij druk dus plaats ik te vroeg .de rust in de week is de drukte in het weekend

      • Aha, nu snap ik het.. Maakt ook niks uit hè.. Het nummer is geweldig, nog steeds! X

  2. Zo, jij hebt een stevig nummer gekozen. Leuk hoor. Dankjewel.

  3. Melody

    Nu….. levert dit lied herinneringen op….
    Toen het pas uitkwam vond ik het een vreselijk nummer.

    Fijn weekend xxx

  4. Schitterende muziekkeus vandaag Yvonne. Bij het afluisteren van jouw nummer hebben we de versterker “bijna” 😉 voluit gezet wat betreft het volume. Fijn weekend.

  5. ria

    Oh ja hier geniet ik nog steeds van, heerlijk. Pracht keuze

    Liefs, Ria

  6. O geweldig!!!!
    Het nummer waarvan de platenmaatschappij dacht dat het zou floppen(want veel te lang en ongebruikelijk) En wat een hit werd het!

    gr Bibje

  7. Cellie Citroen

    Heerlijke klassieker; en dan luidkeels meezingen natuurlijk!!

  8. Ja! Kom maar door met dit nummer! Altijd lekker!

Geef een reactie

