Invalshoek * 71* Uitdaging -> Vrijheid

Uitdaging .

Bert zei altijd pas op wees vo0rzichtig ,geloof niet alles wat er word verteld

Ga niet zo maar vriendschappen aan Vrouw/Man vertrouw het niet meteen.

Stel dat je er alleen voor komt te staan pas op voor dit voor dat ?

Zorg goed voor junior en denk aan je zelf en de hondjes je huis

Wees gewaarschuwd je had een voorbeeld hoe het niet moet .

Ben je nog maar kort weduwe komt er een man op bezoek.

Heb je een nieuwe vriend nee een kennis Pierre oh w ……………??

De volgende komt met goede raad je hebt nu de vrijheid

Ga eens uit zoek gezelschap  ga lid worden van clubjes vakantie enz:

Ze vergeten je verdriet je zorgen onze honden onze zoon

Achterstallig onderhoud aan tuin en huis je mist je maatje.

Als moeder zich niet goed voelt wie komt er dan voor onze zoon

Met beperkingen chronisch ziek net als zijn mama!

Hij belt zijn Broer of Zusjes en dan zij hebben ook hun gezin.

C I S stelde mij aan als zijn mantel zorgster verder geen zorg?

Het is een uitdaging nu om alles goed te doen ik voel me 18 +.

Op goede dagen en verder tel ik af in jaren naar 81 hoop ik…………… .

Samen redden we het met hulp van mijn zoon Barend en echtgenote

Dochters

Christa en man Joep, Diana en man Mohamed – Humphrey

Vrijheid heb ik niet voel me nog zo verbonden met wat ik verloor

Soms is er een sprankje hoop geluk en een lieve vriend of vriendin.

wandelen in winters zonnetje met de honden

wandelen in winters zonnetje met de honden

 

 

=

 

 

10 reacties

  1. tja meis….soms valt het niet mee…. tel je zegeningen 😉

    • het is geen klaag lied maar wilde dat er met mijngezins

    • het is geen klaagzang maar wilde dat het met meerdere gezinsleden beter zou gaan. dan hoef ik me overhun geen zorgen te maken.met mij gaat het voor 95%wel redelijk

  2. Vooruit blijven kijken hoor! Alles valt wel weer een keer op zijn plek! 🙂

    • als onze Heer mijn gebeden verhoort wel

      • Ik hoop het voor je Yvonne, maar het kost tijd, wat een cliché hè lieverd, maar het is zo! Sterkte ❤

      • Dankje vier kinderen drie met parnter die ernstig ziek zijn en junior maakt Vier je kan niet over iemands prive zaken openbaar schrijven maar ik heb er wel verdriet door

      • Natuurlijk heb je dat, zorgen en verdriet. Als je eenmaal moeder (of schoonmoeder) bent blijf je dat je hele leven! Sterkte meis!

  3. Plato

    Sommige dingen slijten langzaam. Ondertussen kun je toch al wat leuke dingen doen. Gewoon… omdat de tijd niet stil staat en er toch ook een beetje genoten moet worden.
    Je zegeningen tellen: dat ga je pas weer later doen natuurlijk. Daar moet je aan toe zijn.

Trackbacks

  1. Invalshoek 71: uitdaging -> vrijheid | reismeermin

Geef een reactie

