Meeting * in * Zaanstreek noord

                                                                                                        Woensdag marktdag .

Na lange tijd gaat het echt gebeuren een eerste  meeting in Wormerveer Noord.

Bij Plato en Maria thuis Reismeermin en Ria komen op bezoek en Ikanmas

Rond 10 uur bel ik op om te weten hoe laat de gasten er zijn niemand thuis.

Oke probeer ik het zo nogmaals,met Plato met Boch hoe laat zijn ze er nu.

Ria en Saskia zijn er al hoe laat zal ik komen dan NU meteen oke kom er aan.

Jas aan fototoestel mee voor als er iemand op de foto wil op mijn bloq.

Met twee minuten ben ik er steeg door en daar zie ik een vrolijke Plato in de keukendeur

Koffie is bijna klaar gebak staat klaar dus koffie en thee .

We hebben super gastvrouw Maria en gastheer Plato die hun gasten verwennen.

Eindelijk na zeker 10 jaar Hyves en Skype en 5 jaar weblog.nl zie ik haar echt.

Ria en natuurlijk Saskia die verteld over haar werk en het boek wat ze schrijft.

Ik krijg een kadootje van Ria en zij een aardigheidje van mij.

En we praten bij al bellen Ria en ik haast elke week even nu de laatste nieuwtjes

We luisteren naar Reismeermin en Plato naar RIA en Maria  er word gelachen.

Het is fijn om deze leuke lieve vrouwen in het echt te zien ja plaat is al jaren mijn achter buur .

Maria nodigt mij ook uit om mee te lunchen heerlijke soep met ballen en een

Lekkere salade en broodjes met diverse kaas soorten en beleg

Het samen zijn doet mij de tijd even vergeten de weergoden doen hun best zon en regen ,

Wij zitten droog en gezellig samen met elkaar rond 16 uur laat ik Lizzy en Astor uit en loop nog even bij Plato om Ria ze even te laten zien in het echt

Ik ben blij het was een fijne dag alleen Astor stoorde mij zo tijdens het schrijven dat het plaatsen fout ging dus nog even wat foto s plakken

Bedankt voor de fijne dag en jullie lieve vriendschap xxxxx

OLYMPUS DIGITAL CAMERARia Saskia Plato en Yvonne

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

15 reacties

  1. Dit is op herblogd.

  2. Plato

    Mooi verslag maar eigenlijk hoefde ik niet zo nodig op de foto hoor. Goh, ik moet nodig flink lijnen.

    • O live Plato je wederhelft heeft deze mooie foto,s gemaakt van het bezoek en de gastheer
      ze zien er lief uit je gasten. en ga niet teveel veranderen aan je zelf dan is Plato straks onherkenbaar

  3. Wat een gezellige foto’s.

  4. Dat moet een heerlijk bezoekje zijn geweest…
    Leuk ook om Ria en Plato op de foto te zien.. Saskia kende ik al! Jullie zien er allemaal heel ontspannen uit… maar… nou was ik toch zo benieuwd naar Maria en die wilde zeker niet op de foto ;-). Je ziet er echt relaxed en vrolijk uit Yvonne! Mooie herinnering!
    XXX

    • Plato

      Maria vind het niet fijn om op het internet te staan. Vind ik jammer maar natuurlijk hebben we het gerespecteerd.

      • Daarom nam Maria de fotos En zeg haar maar dat ze een echte mooie dame is xxxxxxxxxxx

      • juist lees mijn antwoord maar

      • Ja wel jammer, maar ik begrijp het ook wel hoor, en inderdaad iemands privacy moet je respecteren…

      • daarom maakte Maria de foto s

      • Dat begreep ik al Yvonne, maar wat een leuke herinnering weer hè.. 😀

      • ja echt het lukte steeds niet en nu maakte Plato en Saskia het mogelijk

      • Je bent vast nog aan het nagenieten… ik zou van zoiets gewoon geregeld vol kunnen schieten weet je dat. Als iets zo leuk is geweest… denk je met zoveel plezier eraan terug! Super!

Trackbacks

  1. Invalshoek 71: uitdaging -> vrijheid | reismeermin

Geef een reactie

