Zwijmelen op Zaterdag (142( met Ricky Risolles Oma

12 reacties

  1. Grappig zeg! Altijd leuk als jongeren hun oma eren hè…
    Fijne zwijmeldag, liefs!

  2. Wat een leuk nummer. Dankjewel.

  3. Melody

    Niet helemaal mijn smaak maar dat geeft verder niet, jij vindt het leuk en daar gaat het om.

    Fijn weekend.

    • ja soms even grapje er bij

    • Plato

      Wijs gezegd Mel. Het gaat erom wat de blogger er zelf van vindt.
      Ik vond het trouwens ook wel een leuk clipje.

  4. Onvoorstelbaar wat blijf jij in je Indische verleden wroeten als belanda 😉

    • lieve Albert en Mara
      IK ben al vanaf 1955 bevriend met Indische mensen ik was al in 1959 met mijn Bert (.Smijling Albertus) het grootste deel van mijn leven muziek en eten .Bert sprak nooit zo ook geen Maleis maar het is soms leuk xxxxx

  5. Prachtig gemaakt en heel toepasselijk om de melodie van “Will the circle be unbroken” er voor te gebruiken, past heel goed bij het onderwerp! Heerlijk!

  6. Plato

    Die melodie vond ik ook geweldig gekozen. Een leuk clipje. En dat oom Riem de Wolff nog even langskomt is meer dan leuk. Wie kent hem nog als de helft van de blue diamonds?
    Er is trouwens niks mis met dat wroeten in dat Indische verleden. Het is mooie, nostalgische muziek en als je dat fijn vindt om te horen draai je natuurlijk zo veel mogelijk tempoe doeloe.
    Goh, ik heb nog platen van The Blue Diamonds. Erg leuk. Goed dat er nu een opvolger is.
    Oh ja, en daar was ook nog ene Daniël Suhuleika dacht ik. Was ook zeer bekend.

  7. ria

    Grappig, leuk om te horen.
    Liefs, Ria

    • ach Bert vervoeide het als een in de fam het doet.maar vele spraken zo in het begin

Geef een reactie

