Zwijmelen op zaterdag * 142 * Aha ma Ito = batak song

10 reacties

  1. lieve lezers(essen)
    voor onze over Oma Batakse en oma Javaanse en de Indische Nederlandse en de Belanda Oma de Indonesia en Chinesche Molukse Famillie’
    MUSIC en MAKAN altijd fijn om samen te delen xxxxxxxx ikanmas
    hopend niemand vergeten oja de luidjes Indische uit USA EN CANADA

  2. Het klinkt vol heimwee. Weet jij wat het betekent?

  3. ria

    Een echte zwijmel
    Liefs, Ria

  4. Marja gebruikt het woord heimwee, dat voel ik er ook bij. En een soort warme melancholie.
    Ik heb ook wel eens het gevoel: jammer dat ik die taal of talen niet ken van die mooie liedjes…

    • Mijn Man sprak altijd Nederlands en zijn jongere zusje en broertje spraken met hun Mamie veel Maleis
      mar onze 3 kinderen zijn wel geinterseerd in het land en de taal

  5. Mooi dat je kinderen die taal graag horen en het zelfs spreken als ik het goed begrijp.
    Ik heb wel even rustig zitten luisteren, een echte zwijmel…
    Fijne zondag Yvonne! X

    • Vandaag Astor en Smijling les op de hondenschool Bbarend en Humphrey ook mee lIzzy past op het huis

      daarna even naar Bert Diana heeft moie herdenking plaat geplaatst bij haar Vaders graf

      • Je hebt je dag goed ingevuld Yvonne!
        Mooi dat er goed voor Bert zijn graf gezorgd wordt! X

  6. Plato

    Mooi nummer. Ik houd wel van deze muziek.

Geef een reactie

