Zwijmelen op Zaterdag *144 * Jim Reeves and Slim Withman

9 reacties

  1. Jim Reeves is natuurlijk een rasechte zwijmelaar en Cool water is een heerlijk nummer. Dank voor je bijdragen. Fijn weekend.

  2. Mooie stemmen toch niet mijn soort muziek. Fijn weekend

  3. ria

    Cool Water van Jim vind ik ook mooi.
    Fijn weekend,
    Liefs, Ria

  4. Jim Reeves: Ja! Lang voor het zwijmelen op zaterdag zwijmelde ik al bij muziek van hem.

  5. Mooie nummers hoor! Even heerlijk bij gezwijmeld!
    Liefs

  6. Plato

    Van Jim Reeves was ik in mijn jeugd een enorme fan. Nu is dat wat minder.
    Slim Whitman kende ik nauwelijks. Ik dacht dat hij al tientallen jaren dood was maar nu heb ik even wat van hem opgezocht en gelezen dat hij pas in 2013, op 90 jarige leeftijd, is overleden en nog tot zeker 2008 heeft opgetreden. Er is ook nog een vrij nieuwe CD van hem uitgekomen. In Engeland was hij bekender dan in de VS, wordt verder op wikipedia geschreven. Bekende popartiesten noemen hem als een prima, inspirerende zanger die bovendien links gitaar speelde en daar heeft Paul McCartney weer veel van geleerd.
    Ik vond het liedje wel mooi.

Geef een reactie

