In Memoriam * *Buurtgenoot

Afscheid.

Het zal vreemd zijn dagelijks kwam hij lang lopen een bekende verschijning in de Zaanstreek

Vaak maakte we een praatje veelal over sport en de huisdieren.

Maar ook over Carnaval en de vakantie reizen die hij maakte of dag tochten.

Hij hield ook van zwemmen of zonnen in de Cromeneije en als het zwem seizoen sloot.

Vroeg Buur altijd ben je ook wezen zwemmen met de honden zondag?

Hij genoot van zijn dagelijkse wandelingen en van het bezoek aan de R K kerk.

Ook kwam hij trouw Koffie drinken bij Ina op de Donderdag ochtend groep

Waar hij gezellig dingen vertelde en mee zong vooral het lied U zij de glorie

Buur Willem was een fijne buurtgenoot we zullen hem missen.

Altijd even stoppen en de honden aaien altijd een vriendelijke groet

Rust zacht

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

5 reacties

  1. Gecondoleerd.

  2. Plato

    Ik schrik er een beetje van. Want ik ben ook Willem. Ik dacht even dat ik dood was.
    Maar nee, het was Willem D. die ik heb gekend omdat hij vroeger wel wedstrijden van QSC floot. Later zag ik hem terug op jullie koffiebijeenkomst. Hier zit ie keurig achter een plant.
    Ik ken het verhaal. Ik hoop dat hij niet heeft geleden en ik wens iedereen die hem goed heeft gekend veel sterkte.
    Mooi stuk Yvonne.

  3. Gecondoleerd… dacht ook even aan Plato, maar met hem zou je zoiets wel anders aanpakken. En goddank is ‘onze’ Willem nog springlevend!
    Mooi hoor!

Geef een reactie

