Zwijmelen op zaterdag *149 met * Femke van reenen

10 reacties

  1. Een prachtig nummer. Helaas komt ze hier niet zo goed uit de verf.

  2. Mijn lievelings-lijf-lied, wat fijn dat je die plaatst.

    Wat Marja zegt klopt wel, al hoop ik dat dat aan de kwaliteit van het filmpje ligt.

    Liefs en fijn weekend.

    • Marja en Melodie
      Femke speelt normaal saxofoon in het Harmonie orkest Weert zuid en haar Zusje Janneke ook of die speelt trompet?
      Femke zelf was ook niet helemaal tevreden schreef ze op haar Facebook.
      Maar ik ben trots op ons ze nichtjes en fan vandaar deze keer weer Femke

  3. ria

    Me tekst op de clip ben ik het helemaal eens “Mij kun je niets leren enz….
    Liefs, Ria

  4. Ja Marja heeft gelijk jammer dat de opname een beetje slecht is opgenomen

  5. De klankkleur is warm, maar het geheel is waarschijnlijk opgenomen met een mobiele telefoon, gewoon uit de hand, vandaar de kwaliteit…

    • Geen idee Femke houd van Muziek en zang ze komt uit een musicale familie
      dacht dat ze de kant van musicals op ging ?

  6. Een mooi nummer en natuurlijk ben je fan van je nichtjes! Leuke inzending!

  7. Plato

    Misschien is de akoestiek daar gewoon niet goed. Je kan wel horen dat ze een prima stem heeft. Ze verdient een beter filmpje met professionele opname apparatuur. Toch leuk dat dit hier staat want zo krijgen we toch een goede indruk van haar.

Geef een reactie

